ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم

ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم

در راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف در مورد قیمت آن‌ها، مشخصات و ویژگی‌هایی که باید داشته باشند و این که کدام فروشنده می‌تواند قابل‌اعتماد باشد صحبت خواهیم کرد. عموم مشتریان این ظروف، رستوران‌ها، شرکت‌ها، مراکز تهیه غذا، هتل‌ها و همین‌طور کافی‌شاپ‌ها و فروشندگان اقلام غذایی و خواربار هستند. در نتیجه می‌توان گفت که با طیف بسیار وسیعی مواجه هستیم. هیچ تفاوتی هم ندارد که هرکدام از آن‌ها به چه قصدی، برای حمل غذای گرم و یا سرد و یا حتی نوشیدنی از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند، مقوله قیمت ظروف یکبار مصرف، کیفیت و البته اصالت برند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

در مورد خرید ظرف یکبار مصرف شک و شبهه زیاد وجود دارد. آیا به‌صورت بهداشتی فراوری شده‌اند؟ متریالی که در ظروف استفاده شده، توان مقاومت در مقابل حرارت و برودت را دارد؟ ابعاد و وزن ظروف چگونه است و آیا می‌توان این محصول را به‌صورت عمده و اینترنتی خریداری کرد؟

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف؛ مکمن است؟

ظروف یکبار مصرف در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله:

  • ظرف‌های مخصوص غذا و خورشت، چلوکباب
  • سطل‌های بیرون بر غذا
  • سطل یا ظرف بیرون بر ترشی، ماست، سوپ و…
  • ظروف یکبار مصرف مخصوص سالاد
خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف؛ مکمن است؟
خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف

دسته‌بندی می‌شوند. متریال این ظروف می‌تواند از آلومینیوم، فوم، کاغذ، پلاستیک و گاه ترکیبی از چند فراوری باشد. در نهایت موضوع مهم این است که این متریال هماهنگ با نیاز و نوع غذا مشخص شود. ظروف آلومینیوم مانیسا، مقاومت بالایی در مقابل حرارت و برودت دارند و روغن را دفع می‌کنند. از طرفی برای انواع غذاهای گرم  و سرد مناسب هستند. فوم عایق است و لبه‌های آن دارای زبانه‌هایی برای بستن و محکم کردن است، کاغذ در هر شرایطی قابل‌استفاده نیست، اما یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان استفاده در فریزر و حرارت بالا به جهت گرم‌کردن غذا به‌حساب می‌آید.

پلاستیک هم نسبتاً گران بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. اما در مقابل، ممکن است بسیاری از شما قصد خرید اینترنتی عمده ظروف یکبار مصرف را داشته باشید و بخواهید بر اساس انواع متریال، یک کیفیت‌سنجی در بازار داشته باشید.

توجه به لیبل فروشنده و سایت عرضه‌کننده

ظروف یک‌بارمصرف را از کجا بخرم؟ سؤال مهمی است، به‌راحتی هم نمی‌توان به آن پاسخ داد، ما هم بر اساس تجربه، تخصص و البته تحقیقات گسترده‌ای که در این زمینه به عمل‌آورده‌ایم در این مورد صحبت خواهیم کرد. اولین فاکتور، توجه به مبدأ فروشنده خواهد بود. روش‌های زیادی برای تأیید اصالت یک فروشگاه وجود دارد، شماره‌های تماس، آدرس دفتر مرکزی، برند محصولاتی که عرضه می‌کنند و … در حال حاضر مانیسا یکی از برجسته‌ترین‌ها در زمینه عرضه تولید و عرضه مستقیم ظروف یکبار مصرف در بازار ایران شناخته می‌شود.

علامت استاندارد روی محصولات و ظروف

تولیدکننده ظرف یکبار مصرف آلومینیومی، پلاستیکی و فوم، باید مجوزهای لازم برای فعالیت در بازار ایران را دریافت کند. و با قیمت ظرف یکبار مصرف که در بازار ارایه میشود اختلاس زیادی نداشته باشد، این مجوز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تأیید می‌شود. ضخامت، طول و عرض و … در هرکدام از ظروف نیز باید به‌صورت کاملاً استاندارد انتخاب شود. در نهایت شما به جهت حصول اطمینان، خصوصاً در خرید اینترنتی ظرف یکبار مصرف می‌توانید از فروشنده بخواهید تا تصاویری را از بسته‌بندی‌ها و لیبل محصولات در اختیار شما قرار دهد. البته این در صورتی است که اطلاعات موردنیاز روی پورتال فروشگاه در اختیار شما قرار نگرفته باشد.

بررسی پشتیبانی و خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل ارائه مشاوره در زمینه خرید ظرف یک‌بارمصرف، امکان سفارش آنلاین و تلفنی، ثبت سفارش عمده و جزئی و همین‌طور ارسال سریع و پیگیری در صورت عدم ارسال در موعد مقرر خواهد بود. فروشگاه‌های اینترنتی عمدتاً بر همین مبنا تفکیک خواهند شد و کیفیت آن‌ها در گروی ارسال سریع بسته به مشتری است. در بحث خرید حضوری شما می‌توانید به یکی از نمایندگان فروش مراجعه نموده و محصول را با بررسی فیزیکی و ظاهری خودتان به‌راحتی تحویل بگیرید.

نحوه ارسال و حمل کالا

ظروف یکبار مصرف در مقابل فشار، ضربه و حرارت مقاومت خیلی بالایی ندارند. به‌خصوص در زمینه خرید اینترنتی باید تمرکز خود را روی حمل‌ونقل آن‌ها بگذارید. اگر قصد خرید عمده ظروف یکبار مصرف را دارید. حتماً از فروشنده گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا دریافت کنید. درصورتی‌که هرکدام از بسته‌بندی‌ها دچار مشکل شده بود، به طبع باید بتوانید پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا محصول مجدداً برای شما ارسال شده یا بتوانید پولتان را پس بگیرید.

علامت استاندارد روی محصولات و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا

عدم خرید واسطه‌ای

موضوع خرید ظروف یکبار مصرف از پخش‌کننده و تولیدکننده هم باعث می‌شود که شما در نهایت مبلغ کم‌تری را پرداخت کنید. فی هرکدام از ظروف در واحد عددی مشخص است، برخلاف فروشندگانی که در سطح شهر حضور دارند و عموماً خود عرضه‌کننده مستقیم نیستند، مجموعه مانیسا به شما این امکان را می‌دهد که هرکدام از ظروف را به‌صورت جز و عمده خریداری نموده و فاکتور تضمین کیفیت و قیمت را نیز دریافت کنید. در فاکتور آنلاین و کتبی، توضیحات لازم در مورد تمامی محصولات از جمله: ظرف آلومینیومی نیم پرس، خورشتی، تک و دو پرس و… درج شده است.

بهترین نوع ظرف یکبار مصرف کدام است؟

در همان ابتدا لازم است خاطرنشان شویم که در مورد بهترین یا بدترین ظرف نمی‌توان نظرات یکسان و قطعی داد. اساس محصولات و ظروف یکبار مصرف بر اساس نوع استفاده و همین‌طور هزینه‌ای که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید، در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله متریال، نوع کاربری و … قرار می‌گیرند. به طبع مقدار متریال مورداستفاده در ساخت، طول و عرض و ارتفاع این ظروف و میزان حفظ حرارت در آن‌ها نیز از جمله عوامل تأثیرگذاری است که شما را در بحث خرید نسبت به یک کالا متمایل به انتخاب می‌سازد.

ظرف یکبار مصرف پلاستیکی، گیاهی، فومی، آلومینیومی، شیشه‌ای و… از جمله گزینه‌های عرضه شده در بازار ایران به‌حساب می‌آیند که از بین آن‌ها ظرف یکبار مصرف آلومینیومی یک گزینه قابل‌اعتماد، استاندارد و با قیمت مناسب است.

چرا ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ممکن است با تحقیقاتی که انجام می‌دهید در نهایت به خرید ظرف یک‌بارمصرف آلومینیومی منعطف شوید. دراین‌خصوص ما لازم دیدیم چند نکته مهم را با شما در میان بگذاریم تا نسبت به چنین کالایی اطمینان لازم را چه از لحاظ کیفیت، قیمت و… حاصل کنید.

بهترین نوع ظرف یکبار مصرف کدام است؟
بهترین نوع ظرف یکبار مصرف
  1. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مقاومت بالایی در مقابل ضربه، فشار و همین‌طور تخریب فیزیکی دارند. به‌خصوص برای رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا بهترین گزینه هستند.
  2. این ظروف می‌توانند حرارت غذا را حفظ کرده و از ورود برودت جلوگیری کنند.
  3. در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، می‌توانید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی خورشتی، مخصوص برنج، سس و… را تهیه کنید.
  4. قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نسبت به نمونه‌های دیگر از جمله شیشه و … به‌مراتب بهتر است.
  5. امکان بازیافت ظروف یکبار مصرف بر مبنای متریال آلومینیوم وجود دارد.
  6. به‌هیچ‌عنوان دچار نشت روغن و… نمی‌شوند و حتی در نمونه‌های درب‌دار نیز تولید می‌گردند.

مطالعه مقاله بررسی کلی ظروف یکبار مصرف فومی از سایت مانیسا

با این تفاسیر: ظرف یکبار مصرف را از کجا بخریم؟

در نهایت و به‌عنوان پله آخر، باید بگوییم که بررسی نهایی بین فروشندگان بر عهده خودتان است، ما در این مورد توضیحات کامل را به شما ارائه نمودیم. در حال حاضر فروشگاه مانی‌ها به‌عنوان تولیدکننده و عرضه‌کننده مستقیم و بدون واسطه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه انواع ظرف یکبار مصرف:

  • تک پرس آلومینیومی
  • ظروف دو پرسی آلومینیومی
  • فویل آلومینیوم

و… در بازار ایران است. مزیت این فروشگاه و عرضه‌کننده این است که شما هزینه‌ای بابت خرید به‌واسطه، دلال و… پرداخت نمی‌کنید. این مجموعه حاشیه سود به‌مراتب کم‌تری را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و در نتیجه این خرید هم به نفع فروشنده و هم مشتری خواهد بود. تمامی محصولات نیز مجوزهای رسمی را از نهادها و سازمان‌های مربوط دریافت کرده‌اند و هرکدام از بسته‌ها در هر حجم و مدلی، با تضمین اصالت و کیفیت و تمامی مجوزهای مربوط عرضه می‌شوند.