۰۲۱-۶۵۷۳۳۲۲۳ _ ۰۹۱۲-۲۱۴۷۰۷۲

وبلاگ
Search
Close this search box.

ظرف آلومینیومی نیم پرس

تولید ظرف نیم پرس آلومینیومی یکبار مصرف (کد: ۱۱۱) در شرکت مانیسا.

مشخصات ظرف یکبار مصرف نیم پرس:

  • طول: ۱۸۶ mm
  • ارتفاع: ۳۷ mm
  • عرض: ۱۳۵ mm
  • تعداد در کارتن: ۱۰۰۰

قیمت ظرف نیم پرس آلومینیومی یکبار مصرف

مانیسا تولید کننده ظروف یکبار مصرف نیم پرس آلومینیومی به قیمت عمده در تهران.

1,880تومان

تعداد در کارتن

مشخصات کد

111

ابعاد

حجم

625

تعداد در کارتن

1000

ظرفیت

نیم پرس

ساخته شده از

آلومینیوم

قابلیت استفاده در

فر، توستر و ماکرویو

قیمت ظرف آلومینیومی نیم پرس

نام کالاکد محصولتعداد در کارتنقیمت به همراه درب (تومان)
نیم پرس مانیسا (مدل آروین)11110001,880
نیم پرس مانیسا11110002,040

قیمت‌گذاری روی این ظروف همان‌طور که اشاره کردیم، بر حسب کیفیت ساخت و حجم و تعداد در هر کارتن در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی خرید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی برای رستوران‌ها و سلف‌سرویس‌هایی که مایل هستند، از نظر جابه‌جایی غذاها دچار مشکل نشوند و از پیک و دلیوری نیز پشتیبانی استفاده میکنند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

ظرف آلومینیومی نیم پرس یکبار مصرف

ظروف آلومینیومی نیم پرس یکی از استانداردترین، ارزان‌ترین و متداول‌ترین گزینه‌های قابل‌استفاده برای حمل انواع خوراکی‌های داغ و گرم است، که در قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت‌گذاری روی این محصولات بر اساس:

  • کیفیت ساخت و نوع متریال
  • میزان مقاومت حرارتی و استانداردهای به کار گرفته شده
  • حجم

مشخص خواهد شد.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نیم پرسی در شرکت مانیسا
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نیم پرسی

درصورتی‌که قصد خرید ظروف یکبار مصرف نیم پرس را دارید، با شرکت مانیسا سازنده‌ و تولید کننده ظروف آلومینیومی در بازار ایران تماس حاصل نمایید.

شرکت مانیسا تولید کننده انواع ظروف نیم پرس، کبابی، تک پرسی، دو پرسی، سه خانه و ظرف یکبار مصرف دو خانه آلومینیومی با کیفیت عالی در تهران است.

قیمت تولید ظرف آلومینیومی نیم پرس یکبار مصرف

ظرف آلومینیومی نیم پرس یکبار مصرف

از ظرف‌های نیم پرس حتی می‌توان در سلف‌های غذاخوری نیز به‌راحتی استفاده کرد، ولی باید دقت داشته باشید که حتما تحت مواد باکیفیت و مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده باشند.

تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی نیم پرس

این ظرف‌ها درعین‌حال که بسیار سبک هستند، مقاومت خوبی دارند و دما را درون خود نگه می‌دارند. بیش از نیمی از ظروفی که امروزه حتی برای پخت‌وپز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر مبنای همین متریال و البته ضخیم‌تر ساخته شده‌اند.

تولید این ظرف‌ها و ظرف یکبار مصرف آلومینیومی خورشتی با استفاده از آلومینیوم فشرده انجام خواهد شد، که حتی در مدل‌های درب‌دار هم قابل تهیه هستند.

مشخصات ظروف نیم پرس:

  1. ساختار
  2. مقاومت فیزیکی
  3. نرخ انتقال حرارتی

معمولاً وجه تمایز این ظروف‌ها تحت برندهای مختلف است، که اکثر تولیدکنندگان در مورد آن اطلاعات لازم را به‌درستی ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل مشتری فکر می‌کند که هر چه قیمت خرید ظرف یکبار مصرف آلومینیوم کم‌تر باشد، در نتیجه انتخاب آن‌ها درست‌تر خواهد بود.

در صورتی‌ که هیچ‌گاه چنین نیست و انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد که تحت لیبل معتبر تولید شده‌اند قیمتشان کمی بالاتر باشد.

خرید ظرف آلومینیومی نیم پرس

پیش از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که ظرف‌های یکبار مصرف مانند ظروف یکبار مصرف نیم پرس آلومینیومی معمولاً در رده‌های قیمتی ارزان و متوسط در بازار عرضه می‌شوند، که مدل‌های ارزان‌ قیمت عموماً تحت برندهای ناشناخته‌ای هستند، که اصلاً مجوزهای مورد نظر را برای تولید این محصول دریافت نکره‌اند.

در مقابل برخی برندها نیز به دلیل این که خود تولیدکننده نبوده و واسط فروش به‌حساب می‌آیند، قیمت با حاشیه سود بالاتری را برای این ظرف‌ها در نظر می‌گیرند.

درصورتی‌که قصد خرید ظرف آلومینیوم نیم پرس به همراه فویل آلومینیومی غذا را دارید، لطفا با واحد فروش و تولید شرکت مانیسا تماس بگیرید تا شما مشتریان گرامی را راهنمایی کنند.

محصولات پیشنهادی

مانیسا

هر یک از محصولات با رنگ بندی متفاوت بسته بندی شده است، که این امر موجب بسته بندی شکیل و عدم اشتباه در ارسال جنس به مشتریان عزیز می شود. همچنین این کار باعثه آسان‌تر شدن حمل و نقل و استفاده از ظروف یکبار مصرف و فویل، برای فروشندگان و مصرف کنندگان شده است.