لیست تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در ایران

معرفی شرکت های معتبر تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

در عصر حاضر، بهترین ظروفی که می توانند برای راحتی کار خانم ها در امر شستن به کمکشان بیاید و در مدل ها و رنگ های متنوع و زیبا در بازار به وفور یافت میشوند، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی است. استفاده از این ظروف در مهمانی ها، مراسم عزاداری و نذری دادن ها، رستوران ها، فست فودها و … افزایش یافته و علت آن داشتن مزایایی چون سبک و قابل حمل بودن، راحتی استفاده از آنها در هر مکانی، متنوع در رنگ و طرح و جنس و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه آنها است. این ظروف بر اساس متریال به کار رفته در آنها به سه دسته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، فومی، کاغذی و سلولزی تقسیم میشوند.

در ادامه موضوع مورد نظر ما در این مطلب آشنایی شما با برخی از تولید کنندگان این ظروف است که زحمت گردآوری آن را مجموعه ظورف مانیسا بر عهده گرفته است و باعث خرسندی این مجموعه است که اطلاعات لازمه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شرکت معتبر تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

این شرکت افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می نماید. گروه تولیدی مانیسا با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

مانیسا تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
تولید ظرف یکبار مصرف آلومنیومی

همچنین این توانایی را دارد تا با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی، سفارش مشتریان عزیز را با سریع ترین صورت امکان، سالم و صحیح به دست سروران عزیز برساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز دارد.

مانیسا تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

گروه تولیدی مانیسا با کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی در کشور ،سفارش مشتریان عزیز به سریع ترین صورت امکان سالم و صحیح به دست شما سروران عزیز برساند،نکته قابل توجه این است گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی افتخار صادرات به کشور های مختلف جهان را دارد.

تولید ظرف یکبار مصرف آلومنیومی مانیسا
ظرف یکبار مصرف آلومنیومی مانیسا

آدرس سایت مانیسا : manisaco.ir

آدرس : تهران ، شهریار ، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان ، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک

۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱ – ۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

شرکت پریما پلاست

شرکت پریما پلاستیک پارس؛ تولید کننده ورق و ظروف یکبار مصرف فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ در شهرک صنعتی عباس آباد استان تهران آغاز نموده است. این گروه صنعتی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات تولیدی، با نیروی کار متخصص و ماهر قادر به دریافت گواهینمامه ها و مجوزهای بهداشتی لازم از مراجع ذی صلاح در کشور گردیده است.

پریما پلاستیک با ارج نهادن به موضوع کیفیت و مرغوبیت در فعاليتها و توليد محصولات، توجه خاصی داشته به صورتی كه بالغ بر نيمی از فروش كالا از زمان آغاز فعالیت با صادرات محصولات خود به کشورهای منطقه بوده است. این شرکت به بهبود همه‌جانبه و مداوم فعالیت تولیدی خود ایمان داشته و در این راستا سبب افزایش کیفیت و رضایت مندی هرچه بیشتر همکاران و مشتریان خود شده است.

شرکت افق زرین ماندگار

شرکت افق زرین ماندگار، از سال ۱۳۹۷ با تخصص در تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی فعالیت می‌نماید. این شرکت باتکیه‌ بر تجربه و دانش خود، محصولات متنوعی از ظروف تک پرس، کبابی، خورشتی و چند پرس را تولید می‌کند. تمامی محصولات این شرکت با تأییدیه‌ها و مجوزهای لازم در حوزه فعالیت خود، تولید می‌شوند. با دستیابی به تجربه‌های خود در طول این سال‌ها، افق زرین ماندگار به یکی از نام‌آشناترین و مورد اعتمادترین شرکت‌ها در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی تبدیل شده است.

شرکت افق زرین ماندگار
شرکت افق زرین ماندگار

پاکدشت – شهرک صنعتی عباس‌آباد – بلوار ابن‌سینا آدرس اصلی کارخانه این شرکت تولیدی بوده و محصولات خود را به صورت عمده از طرف فروشندگان مرجع وارد بازارهای استان‌های مختلف کشور می‌نماید؛ در ادامه با نام‌های بیشتری از لیست تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در کشور آشنا خواهیم شد.

شرکت سودی بسپار

شرکت سودی بسپار؛ از سال ۱۳۸۳ تحت عنوان بازرگانی سودی همگام با گسترش مصرف ظروف تولیدی IML اقدام به واردات ظروف جهت بسته بندی موادغذایی (لبنی) از کشور ترکیه نمود. در سال ۱۳۸۹ با تشکیل و ثبت شرکت سودی بسپار با توجه به توانمندی و خودباوری ایرانی و برای کاهش زمان و هزینه و قیمت سفارش، اقدام به راه‌اندازی خط تولید ظروف ۵۰۰ گرمی با قابلیت لیبل زنی ۵ وجهی نمود و خط تولید فوق در سال ۹۰ در شهرک صنعتی عباس آباد تهران به بهره‌برداری رسید.

تا اینکه سال ۹۴ با ساخت و راه‌اندازی و تولید ۱۱ ظرف به صورت درب و بدنه (۲۲ قالب) توانستند به لطف خداوند با اشتغال زایی، باری از تولید کشورمان را بدوش کشیده و در حال حاضر توان راه‌اندازی خط تولید ۴ ظرف در سال را (به صورت درب و بدنه) دارند.

گروه تولیدی الماس

گروه تولیدی الماس، به‌عنوان یک پخش‌کننده معتبر ظروف آلومینیومی یکبار مصرف، در تولید انواع ظروف سبک و مناسب برای حمل‌ونقل از تک پرس تا چند پرس فعالیت دارد. این گروه با ارائه محصولات متنوع، امکان خرید به‌صورت میکس را به مشتریان ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از ورق‌های استاندارد و کاملاً بهداشتی با چندلایه مقاوم، محصولات با کیفیتی تولید می‌کند.

گروه تولیدی الماس
گروه تولیدی الماس

فعالیت این مجموعه در محدوده تهران، شهریار و بابا سلمان بوده و امکان ارسال محصولات به‌تمامی نقاط کشور نیز فراهم است. گروه تولیدی الماس باتوجه ‌به کیفیت محصولات و ارائه خدمات مناسب، به‌عنوان یک گزینه مطمئن در زمینه ظروف آلومینیومی یکبار مصرف شناخته می‌شود؛ اگر قصد خرید ظرف یکبار مصرف آلومینیوم در بازار ایران را دارید، در ادامه این لیست با ما باشید.

پارسان پک

شرکت تولیدی پارسان پک یک واحد صنعتی است که در زمینه تولید و عرضه انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و دیگر محصولات بسته‌بندی در صنعت غذایی و رستوران‌داری فعالیت دارد. این شرکت به‌عنوان یک تولیدکننده معتبر و باتجربه در این صنعت شناخته می‌شود و انواع محصولات باکیفیت و متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شرکت تولیدی پارسان پک به مشتریان خود امکان فروش به‌صورت عمده و خرده را فراهم می‌کند. همچنین، باتوجه‌به انعطاف‌پذیری در حجم و بسته‌بندی محصولات، این شرکت قادر به همکاری با مراکز تهیه غذا، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سایر واحدهای مشابه است.

محصولات اصلی شرکت پارسان پک:

  • ظروف آلومینیوم یکبار مصرف
  • ظروف گیاهی املون
  • بشقاب، لیوان و سایر ظروف بسته‌بندی
  • ظروف بسته‌بندی محصولات پروتئینی و لبنی
  • ظروف بسته‌بندی فست‌فود:

شرکت تولید ظروف کیمیا

شرکت کیمیا، به‌عنوان یکی از نام‌آورترین برندهای تولیدکننده و عرضه‌کننده ظروف خورشتی، کبابی، برنج، فست‌فود و سایر انواع به شکل آلومینیومی چندلایه فعالیت می‌کند. این شرکت همواره هماهنگ با استانداردهای بین‌المللی و روز دنیا تولید می‌کند و از ماشین‌آلات مکانیزه و دستگاه‌های بروز برای تولید خود استفاده می‌کند.

شرکت تولید ظروف کیمیا پردیس
شرکت تولید ظروف کیمیا پردیس

شرکت کیمیا ظروف را با استانداردهای روز دنیا، بهره‌گیری از ایزو و همین‌طور مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح ملی تولید کرده و به‌صورت عمده به بازار کشور عرضه می‌کند. به دلیل کیفیت بالا، رعایت استانداردها و توجه به جزئیات، شرکت کیمیا به‌عنوان یک گزینه مناسب در زمینه تولید و توزیع ظروف آلومینیومی چندلایه در بازار شناخته می‌شود.

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس

مرکز تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس یک واحد تولیدی معتبر و پیشرو در زمینه تولید انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی است. این مرکز با تمرکز بر کیفیت، تنوع محصولات و رعایت استانداردهای بین‌المللی، به‌عنوان یک تولیدکننده مرجع در صنعت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی شناخته می‌شود.

محصولات اصلی مرکز تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس عبارت‌اند از:

  • ظرف تک پرس ۱۰۵: این نوع ظرف برای بسته‌بندی محصولات تک پرس به‌ویژه غذاهایی با وزن و حجم مناسب مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • ظرف دو پرس ۱۱۴: ظروف دو پرس ۱۱۴ برای بسته‌بندی محصولاتی که به مقدار بیشتری نیاز دارند.
  • ظرف یکبار مصرف آلومینیومی: این نوع ظروف مناسب برای بسته‌بندی و حمل غذاهای مختلف است و به دلیل مشخصات مقاومت و حفاظت از غذا، برای مصارف مختلف استفاده می‌شود.

مرکز تولیدی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس دارای واحد تولیدی واقع در گیلان، رشت جاده انزلی، نرسیده به پلیس راه خمام است. بسته‌بندی در این مرکز به‌صورت صددرصد مکانیزه انجام می‌شود که این امر به بهبود کیفیت و افزایش بهره‌وری تولید کمک می‌کند.

مرکز تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس به‌منظور رقابت در بازار جهانی و رضایت مشتریان، تولیدات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد. این تعهد به استانداردهای بین‌المللی در تولید باعث ایجاد اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات ارائه شده توسط این مرکز می‌شود.

باتوجه‌ به موقعیت جغرافیایی و کیفیت تولیدات، مرکز تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیلدیس به‌عنوان یک انتخاب مناسب برای نیازهای بسته‌بندی در صنایع مختلف اغذیه و رستوران‌داری در داخل و خارج از کشور مطرح است.

شرکت پارس پلاستیک خوزستان

این شرکت در سال ۱۳۷۴ در خوزستان با هدف تولید ورق و ظروف بسته بندی صنایع غذایی و لبنی در شهر اهواز تاسیس گردید. در ابتدا با ورقهای پلی استایرن و پلی پروپیلن جهت صنایع لبنی و استفاده در ماشین آلات فرم فیل سیل با ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال شروع به کار نمود و در ادامه در سال ۱۳۸۳ اقدام به نصب ماشین آلات ترموفورمینگ و چاپ افست خشک با جدیدترین تکنولوژی روز و افزایش ظرفیت تولید تا ۴۵۰۰ تن ورق و ظروف پلی استایرن و پلی پروپیلن نمود.

مدیریت این مجموعه امیدوار است بتواند همگام با تکنولوژی روز دنیا با استفاده از روشهای ابداعی، نیروی انسانی متخصص بومی، ماشین آلات مدرن و مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت بالا در کمترین زمان و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد.

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
تولید ظروف یکبار مصرف

شرکت تهران پلاستیک

صنایع تهران پلاست؛ با نام اختصاری STP، تولید ظروف یکبار مصرف را در اواخر سال ۱۳۷۵ شروع کرد و با مدیریت و تعصبی که در امور تولید داشته است، توانسته در بازار داخلی محصولاتی از جمله ظروف بستنی و انواع لبنیات را به گونه ای شکیل و بهداشتی ارائه دهد. در راستای تلاش های پی در پی این شرکت در سال ۱۳۸۷-۸۸ موفق به کسب پروانه های مربوط از مراکز بهداشت و درمان شده است. صنایع تهران پلاستیک مجهز به ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا می باشد و توانسته با استفاده از این ماشین آلات و کادری مجرب و متخصص محصولاتی با کیفیت مطلوب را ارائه دهد.

کارخانه تولیدی ظروف هانی

کارخانه تولیدی ظروف هانی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعتی، در زمینه تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی فعالیت می‌نماید. این ماشین‌آلات با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و جدید، در فرایند تولید این ظروف به کار گرفته می‌شوند.

مجموعه‌ای بیش از ۱۳ شکل متنوع از این ظروف، توسط کارخانه تولیدی ظروف هانی به بازار عرضه می‌شوند، کارخانه مذکور توانسته در طول چند سال فعالیت خود، تبدیل به یکی از مهم‌ترین عرضه‌کنندگان بازار داخلی شود؛ این تنوع در اشکال، اندازه‌ها و طرح‌ها، به مشتریان انتخاب‌های گسترده‌ای برای مورداستفاده خود ارائه می‌دهد.

ظروف تولید شده توسط این کارخانه، مزه‌ای خنثی دارند و در برابر فرسایش و تغییر شکل مقاومت دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که غذاها و محصولات درون این ظروف به‌خوبی حفظ شده و کیفیت آن‌ها حتی در طول فرایند استریلیزاسیون حفظ گردد.

باتوجه‌ به دلایل مذکور، کارخانه تولیدی ظروف هانی تصمیم به استفاده از دستگاه‌ها و خطوط تولید مجهز با آخرین تکنولوژی‌های روز اروپا گرفته است. این تکنولوژی‌ها در تمامی مراحل تولید و فرایند راه‌اندازی به کار گرفته شده‌اند تا بهترین کیفیت و عملکرد را برای ظروف استرال تضمین نمایند.

کارخانه ظروف آلومینیوم پارس

کارخانه ظروف آلومینیوم پارس، به‌عنوان یک تولیدکننده برجسته، در زمینه عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی فعالیت می‌نماید. این کارخانه با تمرکز بر تولید انواع محصولات نیم پرس، به مشتریان خود مجموعه‌ای گسترده از گزینه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. محصولات این کارخانه شامل انواع تک پرس در مدل‌های متنوع، یک و نیم پرس، دو پرسی و سه پرسی، دیس جوجه، خورشتی گرد و خورشتی مربع می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کارخانه، امکان خرید مستقیم از منبع تولید می‌باشد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مستقیم از کارخانه خرید نموده و درعین‌حال، سطح تنوع محصولات را به‌صورت حضوری بررسی کنند. محصولات تولیدی این کارخانه با کیفیت بالا عرضه می‌شوند و برای استفاده در شرایط خاص و همچنین برای حمل‌ونقل خوراکی توسط پیک‌ها مناسب هستند.

کارخانه ظروف آلومینیوم پارس از واحد تولیدی مکانیزه بهره می‌برد که این امکان را فراهم می‌کند تا محصولات باکیفیت و با دقت بالا تولید شوند. این واحد تولیدی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، به تولید محصولاتی با استانداردهای بالا می‌پردازد که در نتیجه مشتریان می‌توانند از محصولات باکیفیت و قابلیت‌های ویژه بهره برده و به نیازهای خود پاسخ دهند.

مطالعه مقاله کشورهایی که بالاترین میزان مصرف ظروف یکبار مصرف را دارند از سایت مانیسا

کلام آخر

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

همچنین خوشحال خواهیم شد تا شما هم در قسمت نظرات شرکت های تولیدی ظروف یکبار مصرفی را که از نظر شما معتبر بوده و اینجا ذکر نشده را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.