در حال نمایش 8 نتیجه

قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرس بین 1/980 تا 3/750 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی دو پرسی بین 3/250 تا 3/950 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی بین 3/350 تا 7/100 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی خورشتی بین 1/390 تا 1/700 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی دو خانه بین 3/550 تا 4/680 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی سه خانه بین 3/500 تا 3/550 تومان
  • قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی نیم پرس بین 1/880 تا 2/040 تومان

شرکت مانیسا تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف یکبار مصرف آلومینیومی با استاندارد های جهانی با بهترین کیفیت، قیمت مناسب ظرف یکبار مصرف آلومینیومی


تولید ظروف تک پرس آلومینیومی، ظروف دو پرس آلومینیومی، ظروف نیم پرس آلومینیومی، ظرف آلومینیومی خورشتی، ظروف آلومینیومی کبابی، ظروف آلومینیومی دو خانه سه خانه و چند خانه و فویل آلومینیومی.

پادکست ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مانیسا را بشنوید

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی (Disposable aluminum containers) در دسته‌بندی‌های متنوعی تحت برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. تفاوت آن‌ها در نامه کاربرد، نحوه ساخت و همین‌طور مقاومت دمایی و حد رعایت استانداردها خواهد بود. به طور مثال انواع مدل‌های تک پرس، دو پرس، نیم پرس، خورشتی، مخصوص سوپ، چند خانه و دارای فویل در این گستره قرار می‌گیرند.

تولید و پخش ظروف آلومینیومی یکبار مصرف مانیسا

تولید و پخش ظروف آلومینیومی

موضوع مهمی که باید در هنگام خرید و انتخاب ظرف یکبار مصرف آلومینیومی به یاد داشت این است که آیا محصول بر پایه خواص آلومینیوم ساخته شده است و آیا مقاومت دمایی آن به حدی می‌باشد که بتوان در زمینه مدنظر، ظرف را بدون این که خطری برای استفاده‌کنندگان به وجود آورد انتخاب کرد؟

جدول ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

نام محصولطول ظرفارتفاع ظرفعرض ظرفحجم ظرف
ظرف تک پرس216 mm40 mm150 mm850cc
ظرف دو پرسی
225 mm45 mm165 mm1125cc
ظرف کبابی313 mm35 mm167 mm1500cc
ظرف خورشتیقطر بالا: 105mm400 mmقطر پایین: 80mm
300cc
ظرف دو خانه
225 mm30 mm175 mm350cc و 500cc
ظرف نیم پرس
186 mm37 mm135 mm625cc
ظرف سه خانه
----
<تبر و مجاز بودن فعالیت و چند اصل مهم دیگر خواهد بود. اما موضوعی که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان آن را کتمان کرد این است که برخی شرکت‌ها در زمینه تولید این محصول از هر نظر انتخاب بهتری هستند و تولیدات این شرکت‌ها سلامت جامعه و محیط‌زیست را تهدید نمی‌کند. معمولاً همه ما در مورد مزیت‌ها و البته معایب استفاده از ظروف پلاستیکی شنیده‌ایم، درصورتی‌که این موارد در ظرف‌های آلومینیوم کم‌تر است.

پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی، تفرجگاه‌ها و مراسمات و مجموعه‌های برگزاری همایش، از جمله اصلی‌ترین جوامع هدف در زمینه خرید عمده این ظروف هستند. تفاوت آن‌ها این است که بسته به نوع غذایی که سرو می‌کنند، نیاز به طیف متفاوتی از ظروف خواهند داشت. این ظروف می‌تواند دو، سه و یا چند خانه، فویل و یا حتی مخصوص کباب و دو پرس باشد.

 قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تولیدی شرکت مانیسا
قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

معمولا هر ظرف آلومینیومی بر اساس ضخامت، مقاومت ساختاری و کیفیت متریال در دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای قرار می‌گیرد. منظور عرضه ظروف به‌صورت اقتصادی، معمولی و محصولات درجه یک است که تحت یک لیبل استاندارد تولید می‌شوند.

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

در بحث خرید اینترنتی ظرف یکبار مصرف آلومینیومی، یکی از مهم‌ترین موضوعات استعلام سریع قیمت خواهد بود. عموم مشتریان مایل هستند که از حاشیه تخفیف فروش‌های اینترنتی برای خرید به‌صرفه‌تر استفاده کنند. خرید اینترنتی ظرف یکبار مصرف محدودیت زمانی و مکانی ندارد. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید سفارش خود را ثبت و محصول را درب محل موردنظر دریافت کنید.

خرید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باکیفیت
خرید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

البته پیش از هر چیزی باید به یاد داشته باشید که تمامی محصولات عرضه شده در این بازار به طبع کیفیت مطلوب ندارند. برخی از آن‌ها اصلاً مورد تأیید سازمان استاندارد و وزارت صمت نیستند.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

معمولاً انواع ظرف‌های یکبار مصرف که از آلومینیوم ساخته می‌شوند در دسته‌بندی‌های:

  • تک پرس آلومینیومی
  • دو پرس آلومینیومی
  • ظرف کباب
  • ظرف خورشتی آلومینیوم
  • ظروف دو یا سه خانه
  • نیم پرس

قرار می‌گیرند که انتخاب آن‌ها بر اساس حوزه استفاده تخصیص داده خواهد شد. به طور مثال رستوران‌ها نیاز به بیشتر طیف ظروف خواهند داشت. در حمل‌ونقل‌های پیک و ارسال درب منزل، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای کارفرمایان و صاحبان رستوران‌ها این است که حتماً غذا صحیح‌وسالم و با حفظ شرایط دمایی و داغ به دست مشتری برسد.

نمایندگی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

بنا به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر حفظ دما، سبکی، مقاومت ساختاری بیشتر از پلاستیک و امکان بازیافت و ضد آب بودن، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از بهترین و استانداردترین محصولات موجود در بازار قابل‌استفاده در رستوران‌ها، هتل‌ها، تالارها برای مراسمات و مهمانی‌ها هستند.

نمایندگی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی شرکت مانیسا
نمایندگی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

خرید ظرف آلومینیوم یک‌بارمصرف از مجموعه‌های نمایندگی معمولاً باعث می‌شود که قیمت نهایی به نفع خریدار بوده و هزینه‌ای بابت حاشیه سود واسطه‌ها پرداخت نشود.

مضرات ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

درصورتی‌که متریال ظرف درجه یک نباشد، به‌هرحال با مواردی نظیر اکسید در حرارت بالا، اسیدی شدن غذا و... مواجه خواهیم شد. مواد قلیایی معمولاً با سرعت بالایی روی ظرف‌های آلومینیومی حرکت می‌کنند. البته درصورتی‌که ظرف‌های آلومینیومی در محیط ایزوله ساخته شده باشد هیچ‌کدام از این مشکلات و موارد به وجود نمی‌آید.

درصورتی‌که در ساخت ظروف یکبار مصرف از روغن‌های صنعتی استفاده شود، معمولاً محصول حاوی ترکیبات سرب‌دار خواهد شد که ای نباز هم‌بستگی به سطح کیفی و کارخانه عرضه‌کننده ظروف یکبار مصرف خواهد داشت.

وزن ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

برای هر ظرف آلومینیومی یک‌بارمصرف یک محدوده استاندارد وزنی در نظر گرفته شده است، کم بودن وزن این وزن می‌تواند نشان از سطح پایین کیفیت و عدم حفظ دما باشد. مثلاً در مورد ظرف‌های تک پرس که سایز کوچک هستند، دامنه وزن بین 10 تا 12 گرم خواهد بود. هر ظرف آلومینیومی نیز عمدتاً نیاز به در خواهد داشت. یا به‌جای درب از ورق‌های فویل آلومینیوم نیز استفاده می‌شود. ضخامت فویل مورداستفاده در ساخت این ظرف‌ها نیز بر حسب میکرون محاسبه می‌گردد.

خرید اینترنتی از نمایندگی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
نمایندگی ظروف یکبار مصرف آلومینیوم

توان تولید بالا انواع محصولات یکبار مصرف آلومینیومی بهداشتی باکیفیت با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور، برای اطلاع از قیمت به دلیل نوسانات ارز و بازار با شماره رستگار: ۲۱۴۷۰۷۲-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

قسمتی کوتا از تاریخچه کشف آلومینیوم

«فریدریش وولر» به‌طور کلی به آلومینیوم خالص اعتقاد داشت. اما این فلز دو سال پیشتر به‌وسیله «هانس کریستین ارستد» شیمیدان و فیزیکدان دانمارکی بدست آمد. در روم و یونان باستان این فلز را به‌عنوان ثابت‌کننده رنگ در رنگرزی و نیز به‌عنوان بند آورنده خون در زخم‌ها بکار می‌بردند و هنوز هم به‌عنوان داروی بند آورنده خون مورد استفاده‌است. در سال ۱۷۶۱، «گویتون دموروو» پیشنهاد کرد تا alum را آلومین (alumin) بنامند.